Moja mała Przyjaciółka
















Jest zawsze. I na zawsze.
W tych złych chwilach i dobrych.
Jej ciepła dłoń trzymająca moją, jej wzrok znaczy więcej niż tysiąc słów.
Milczenie z nią jest najcenniejsze.
Kiedy życie rzuca kłody pod nogi poda rękę i pomoże przez nie przejść.
Pokazuje codziennie jak piękny jest świat.
Uczy nowych rzeczy. I tych starych, które odeszły w niepamięć.
Wydobywa ze mnie to, co najlepsze.
Skaczemy razem ze szczęścia, a kiedy trzeba ocieramy swoje łzy.
Tak naprawdę nie musimy nic.
Akceptuje mnie taką jaka jestem.
Kocha mnie za to, że po prostu jestem.
Nie potrzebna jej gwiazdka z nieba.
Najcenniejsza jest nasza obecność.
Przebywanie razem.
Zawsze wysłucha.
Zawsze jest obok.
Zawsze możemy na siebie liczyć.
Ufamy sobie bezgranicznie.
Ona wie, zawsze. Nie muszę nic mówić.

To jedna dusza w dwóch ciałach.

Moja przyjaciółka.


Moja córka.


















Lidia:

kapelusz, torebka - Allegro
kurtka - H&M (stara kolekcja)
chusta - Pepco
spodnie - Zara
buty - Zara (stara kolekcja)

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj Lidia pięknotko ty ! ;)
    Ja chce miec z Mia taki kontakt jak mam ze swoją mama ! <3
    Jesteśmy przyjaciółkami ... Moge jej o wszystkim powiedziec , zawsze moge na nią liczyć i ona na mnie .
    Kiedy powinno byc matka to była i jest ! ;)

    Pieknie jest miec mame przyjaciółkę ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to właśnie chodzi. Żeby być matką w pełnym tego słowa znaczeniu, ale i przyjaciółką.

      Usuń
  3. świetne zdjęcia, boska Lidia
    buciki są mega mieliśmy w zeszłym roku i uwielbiałyśmy, szkoda, że już praktycznie nieosiągalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często szukam na allegro, czasami znajduję rzeczy z poprzednich kolekcji w stanie idealnym, albo nowe. Te buty znalazłam za 30zł.

      Usuń
  4. Śliczna Lidia :-) Przepiekne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja Lidii, zgadzam się z wpisem, wraz z narodzinami córki zrodziła się przyjaźń doskonała między kobietami- coś nieosiągalnego i doskonałego.

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

@mommy_and_mrs.l



Wszystkie zdjęcia są wyłącznie moją własnością i są objęte pełnymi prawami autorskimi. Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej wykorzystanie, powielanie, modyfikowanie lub ich zmienianie w jakikolwiek inny sposób w celu rozpowszechniania jest niezgodne z prawem. Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170