Wrzesień na Instagramie


Dzisiaj mam dla Was krótki przegląd naszych instagramowych zdjęć z minionego miesiąca.



1. Sprawiłam sobie prezent od męża. W końcu nowy telefon!
2. Takie potworki dozwolone tylko na piżamce.
3. Na dzień dobry i smacznego.
4. Jak co niedzielę do babci.
5. Lidia zrywa kwiatki nie po to, żeby je wąchać, nosić, oglądać. Po to, żeby zerwać. I wyrzucić.
6. Po histerii jaką urządziła kiedy kazałam jej sprzątać i posprzątaniu w końcu wszystkich zabawek przeze mnie poprzynosiła wszystko z powrotem. Nie, nie po to, żeby się bawić.



7. Wymęczona padła o godzinie 20. Nie zdarza się to prawie nigdy.
8. Wspominki. Lidia na tym zdjęciu ma kilka godzin.
9. Greckie gifty od Life and Chill.
10. Pomoc kuchenna.
11. Tort na powitanie i urodziny siostry.
12. #omnomnom ukochana sałatka


13. Pompony bibułowe od Socute. Jedne na Lidkowe urodzinki, a drugie do wygrania w konkursie.
14. Ulubiona sukienka księżniczki.
15. Pierwsza część prezentu urodzinowego.
16. Urodzinowe akcesoria.
17. Druga część prezentu urodzinowego.
18. Przesyłka z eZebry. Wiecie, że możecie tam kupić taniej swoje ulubione kosmetyki?


19. Żarłok i Kinder Niespodzianka.
20. Nasza ulubiona spódniczka.
21. Takie smakołyki tylko u mamy.

22. RABAT! Czy znajdzie się ktoś chętny na rabat 20 zł na zakupy w sklepie internetowym Balneo (powyżej 100 zł)? Jeżeli tak - zgłoście się do Life and Chill.

23. Coś słodkiego mi się chciało. Zjadłam jedną o_O
24. Spacerek - komóra musi być!


25. Pizza Party późnym wieczorem. Moje dziecko zakochało się w sosie czosnkowym, może go jeść jak zupę o_O
26. Kupiłam kapcie. Kapcie są be. A gołe stopy cacy. Tyle w temacie.
27. Moja nowa ulubiona farba.
28. Chciała poćwiczyć, zrzucić trochę ciałka, ale nie bardzo wiedziała jak.


1 komentarz:

INSTAGRAM

@mommy_and_mrs.l



Wszystkie zdjęcia są wyłącznie moją własnością i są objęte pełnymi prawami autorskimi. Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej wykorzystanie, powielanie, modyfikowanie lub ich zmienianie w jakikolwiek inny sposób w celu rozpowszechniania jest niezgodne z prawem. Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170