Prezenty dla 1,5 rocznego dziecka


Zbliża się Dzień Dziecka. Jak przy każdej okazji rodzice stają przed dylematem, jaki prezent dać dziecku.
Według mojej skromnej opinii najlepiej podarować dziecku samego siebie. Spędzić razem cały dzień. W obecnych czasach, kiedy pracujemy często od rana do nocy odbija się to niestety na naszym dziecku. Warto wtedy taki dzień poświęcić dla niej/-go. Oczywiście powinno być takich dni więcej, nie tylko na specjalne okazje. Ale uczmy dzieci cieszyć się z czasu spędzonego z rodzicami. Nie róbmy z nich materialistów od maleńkości.

U nas sytuacja wygląda tak, że Lidka ma mamę 24/7. To taty nie ma więcej niż jest. Chciałabym więc, żeby prezentem dla małej był przyjazd taty, wspólna zabawa na placu zabaw, czytanie książek i układanie klocków. Niestety to niemożliwe, więc muszę sama postarać się o to, żeby uczynić ten dzień specjalnym.

Przygotowałam listę prezentów, które ja chciałabym dla Lidii. Tak, ja. Póki co Lidia sama nie powie mamie "chcę lalkę Barbie", więc wybieranie podarunków leży w mojej gestii.


Rowerek biegowy

Musi być trójkołowy. Lidia jeszcze nigdy nie jeździła na żadnym takim sprzęcie, więc jestem przekonana, że nie utrzymałaby równowagi na dwóch kółkach.
Najlepszym rozwiązaniem jest rowerek 2 w 1 , czyli taki, który można przerobić z trójkołowego na dwukołowy.
Marzeniem matki jest Wishbone bike. Rowerek 3 w 1. Trzykołowy dla dzieci od pierwszego roku życia, a po zdemontowaniu jednego koła - rowerek biegowy dla dzieci, które już potrafią utrzymać równowagę. Dodatkowo można obrócić ramę podwyższając tym rowerek, dzięki czemu może on służyć dziecku nawet do 5-6 roku życia.

źródło: http://www.mamissima.pl
Cena rowerka niestety skutecznie mnie odstrasza, ale gdybyście byli zainteresowani możecie kupić go np. TU.

Znalazłam również inny rowerek, który podoba mi się równie bardzo, a jest prawie trzy razy tańszy. Mowa o rowerku biegowym 2 w 1 Hudora

źródło: http://sklep.hudora.com.pl
Ten rowerek kupicie TU.

Ostatnio w Biedronce pojawiły się małe rowerki biegowe dla dzieci od pierwszego do trzeciego roku życia. Również 2 w 1. Jest to najtańszy z prezentowanych rowerków, w związku z czym jakością pewnie też nie powala. Widziałam ten rowerek na żywo i jest naprawdę maleńki. Zastanawiam się, czy moja Lidka nie byłaby na niego za duża. W końcu nie o to chodzi, żeby dziecko zamiatało kolanami po podłożu.

źródło: www.biedronka.pl
Rowerki są w sprzedaży do 25 maja.


Hulajnoga

I tu kolejne matczyne marzenie, czyli Mini Micro Baby Seat.
Chyba nie trzeba jej opisywać :)
Niestety znów cena odstrasza, chociaż jest to wydatek na lata, gdyż hulajnoga rośnie z dzieckiem służąc mu nawet do piątego roku życia.

źródło: http://www.activebabyshop.pl
Hulajnogę kupicie TU. A TU znajdziecie więcej kolorów.

Ale nie martwcie się, matka ma już na oku tańszą o połowę (!) wersję Mini Micro. Hulajnogi pochodzące z tej samej fabryki, tylko tańsze można było jeszcze niedawno kupić w sklepie Bemisie. I tu podjęłam decyzję o zakupieniu tej właśnie hulajnogi, kiedy to okazało się, że już ich nie ma. Dowiedziałam się jednak, że pod koniec maja mają się pojawić w sklepie nowe modele.

źródło: www.wikilistka.pl
Więcej o tej hulajnodze możecie poczytać na blogu Wikilistka.pl.


Kask ochronny

O zaletach kasku chyba rozpisywać się nie trzeba. Zdecydowanie przyda się do takich sprzętów jak rowerek biegowy, czy hulajnoga, zwłaszcza dla małego amatora.
Oprócz tego przyda się na rowerowe przejażdżki z mamą. Mam rower, mam fotelik, ale bez kasku dla małej nigdzie się nie ruszę.

Ostatnim hitem są kaski Crazy Safety. Sami zobaczcie dlaczego.

źródło: http://sporto.com.pl

Do kupienia np. TU.

I odrobinę tańszy kask Lazer Max.

źródło: http://www.zicoracing.com/pl
Dostępne również wersje lew i kaczka. Kupicie TU.


Drewniane układanki

Dlaczego drewniane? A żeby posłużyły trochę dłużej niż dwa dni. Mała demolka o imieniu Lidia lubi rwać, drzeć, psuć. I tak też kartonowa układanka nie przetrwała w całości nawet jednego dnia. Ba! Po pięciu minutach jeden element był już podarty!
Zakochana jestem w układankach Djeco. Są po prostu jedyne w swoim rodzaju.

źródło: http://www.dadum.pl

źródła: http://www.dadum.pl oraz http://www.mamissima.pl
Układanki kupicie TU, TU, TU i TU.


Piankowe puzzle do kąpieli

Lidia uwielbia się bawić w kąpieli. Ośmiorniczki, konewka, klocki, szczoteczka do zębów. W ruch idzie wszystko w zasięgu jej rączek.
Piankowe puzzle wystarczy zamoczyć w wodzie i można przyklejać je do glazury czy wanny.
Wybór jest przeogromny! Znajdziecie literki, cyferki, postaci, buźki, zwierzątka morskie, zestawy farma, ogród i tak dalej i tak dalej.

źródło: http://www.coocoo.pl
Puzzli szukajcie TU.

A Wy już wiecie czym obdarujecie swoje maluszki?


3 komentarze:

  1. Hulajnoga idealny prezent ;) u nas dzien bez hulajnogi dniem straconym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. my mamy tą tańszą wersję micro i jest na prawdę dobrej jakości, ale w naszym przypadku niestety Nadia nie za bardzo (jak na razie) pała do niej sympatią, chwilę pojeździ po czym zostawia i idzie dalej :

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

@mommy_and_mrs.l



Wszystkie zdjęcia są wyłącznie moją własnością i są objęte pełnymi prawami autorskimi. Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej wykorzystanie, powielanie, modyfikowanie lub ich zmienianie w jakikolwiek inny sposób w celu rozpowszechniania jest niezgodne z prawem. Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170