Drugie urodziny


Nasza 'duża dziewczynka' w sobotę skończyła dwa latka.
A no duża, duża..
Z dnia na dzień robi się coraz większa, coraz mądrzejsza, sprytniejsza.
Aż ciężko uwierzyć, że to już dwa lata. Przecież pamiętam porodówkę jakby to było wczoraj.
Tak, tak, zaraz pójdzie do szkoły, przyprowadzi chłopaka, wyprowadzi się z domu...
No dobra, nie wybiegajmy tak daleko w przyszłość.


Urodzinki spędziliśmy w skromnym gronie - my i moja mama z rodzeństwem. Nie przeszkadzało nam to jednak w dobrej zabawie.
Prawie wszystko przygotowałam sama, także spodziewajcie się niedługo wpisu DIY - jak za niewielkie pieniądze zrobić ładne ozdoby na przyjęcie.

Jedyną rysą na moim planie okazały się zdjęcia. Niestety, nie dorobiłam się jeszcze lepszego sprzętu, a okazuje się że mój aparat w ogóle nie nadaje się do zdjęć w pomieszczeniach. Takie życie :)

Wróćmy do dekoracji.
Dzięki uprzejmości Socute otrzymałyśmy na przyjęcie zestaw fantastycznych pomponów bibułowych. Mało czasu i miejsca poskutkował rozwieszeniem jedynie trzech, które mimo wszystko pięknie się prezentowały. Już planuję jak je rozwiesić w [niedługo] nowym pokoju Lidki. Zdecydowanie polecam. Pompony można rozwiesić w pomieszczeniu (mi się najbardziej podobają podwieszone pod lampą), lub położyć np. na stole - uwierzcie mi, wyglądają bajecznie.


Socute posiada w swojej ofercie również inne ozdoby, takie jak banery, chorągiewki, naklejki. Ja jednak postanowiłam zrobić te elementy samodzielnie. I tak spod moich rąk wyszedł baner na tort, chorągiewki na babeczki i zawieszki na buteleczki.

Reszta, tzn. talerzyki, słomki, serwetki i papilotki na babeczki to kolekcja Chevron z www.partybox.pl.


Lidia była zachwycona - przyjechał tata, była w centrum uwagi, na stole było tyle jedzenia, że nie wiedziała za co się zabrać, a w dodatku dostała nowe zabawki.
Czego więcej do szczęścia potrzeba?





Co znalazło się na urodzinowym stole?
- na słodko - tort i babeczki mojej roboty
- na słono - sałatka grecka, krakersy z pastą serowo- marchewkową, popcorn
- owoce
- napoje

Prezenty, na które w końcu się zdecydowaliśmy:
- zestaw obiadowy Skip Hop Żyrafa
- drewniany serwis do herbatki Sevi
- lalka Disney Animators - Bella
- Czu Czu moje pierwsze domino
- zestaw małego lekarza

Urodzinowa kreacja:
- sukienka - Zara
- spinka korona - Koto Kids

9 komentarzy:

  1. Ale ona słodko wyglądała.. Szkoda, że nie mogłam być z Nią w tym dniu...
    Co do wystroju, a przede wszystkim prezentów - które dziecko by się nie cieszyło? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla córeczki. Piekne przyjęcie - takie kolorowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaaa ! 5 raz próbuje dodać komentarz ! A wiec ... Ja tez nie wybiegam tak w przyszlosc , poniewaz sie tego boje ... Niestety nie unikniemy tego , ze nasze dzieci dorodną :) co do klimatu ahhh prawdzie urodziny ksiezniczki ! Widać mamusia sie napracowała , zeby wszystko było idealnie . Prezenty - miodzio ! <3 a Lidia , wiadomo ... Królowa ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo, to wytrwała jesteś :P Ja po dwóch próbach sobie odpuszczam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci to wyszło tort prosty ale urokliwy :)
    Mała księżniczko - najlepszego :)
    www.babyciuszkolandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Tort miał być właśnie prosty, tym razem jedyną ozdobą miał być baner :)

      Usuń
  6. Wszystkieho najlepszego dla Lidii :) ozdoby super! Ale mnie najbardziej zainteresowała pasta serowo- marchewkowa? Jakiś przepis zdradzisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Na pastę trafiłam przy okazji wpisu u Ladygugu. Jest banalna - na tarce zetrzyj ser żółty i ugotowane marchewki i dodaj sól, pieprz i majonez. W proporcjach jakie wolisz. Ja dałam dwie większe marchewki i mniej więcej tyle samo sera. Wszyscy jednak doszliśmy do wniosku że przydałby się w niej jakiś bardziej wyrazisty składnik, który wydobyłby smak, ale nie przyćmił go.

      Usuń

INSTAGRAM

@mommy_and_mrs.l



Wszystkie zdjęcia są wyłącznie moją własnością i są objęte pełnymi prawami autorskimi. Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej wykorzystanie, powielanie, modyfikowanie lub ich zmienianie w jakikolwiek inny sposób w celu rozpowszechniania jest niezgodne z prawem. Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170