Sierpień na Instagramie


Ostatni miesiąc wakacji za nami. Wielkimi krokami zbliża się jesień, ale dzisiaj dzielę się jeszcze z Wami naszym instagramowym skrótem sierpnia.



  • Po chwilowej fascynacji wchodzeniem po schodach przyszedł czas na protesty. Chyba odkryła jakie to męczące.
  • Takie widoki codziennie rano.
  • Prasa nożna - ulubiony sprzęt na stadionie. Nie kumam nazwy... Niestety bieganie zawieszamy, wiecie, jesień, deszcze i te sprawy. Ale żeby nie było, że nic nie robimy- Chodakowska idzie w ruch, a ja umarłam...
  • Matka po bieganiu wpadła na niezbyt mądry pomysł pokazania światu swojej facjaty i ogromnego krzywego nosa.
  • Piana, piana! Kąpiel w pianie!



  • Outfit Lidki na sesję pomponową, która jak się później okazało wyszła tragicznie i nieprofesjonalnie. Takiego mamy kiepskiego fotografa... Ciociu A - nu nu nu, popraw się! (dżołk)
  • Dziecko mi się hajta! Nie za szybko?
  • Kollale - wygrana w konkursie. P-r-z-e-p-i-ę-k-n-e!
  • Znów matka. Ale sami przyznacie, że tutaj już trochę lepiej (mimo ogromnych odrostów), prawda? Powiedzcie, że prawda, no! / shopping
  • Kurczak w sosie śmietanowo- ziołowym, #omnomnom



  • Matka przed fryzjerem - aż sobie nie zdawałam sprawy z tego, że wyglądam jak przemoknięty spaniel o_O
  • Matka po fryzjerze - od razu lepiej. Szkoda tylko, że trwało tak dłuuuugo...
  • Je wszystko co jej wpadnie w ręce. Akurat objada babcię ze śliwek. I słonecznika. Siedząc na zmywarce.
  • Mały DJ :)
  • I znowu je...



  • Shopping Opole...
  • ... i jeszcze trochę online.
  • Co matce ratuje życie wieczorami? Krople do nosa i do oczu. Alergio daj żyć!
  • Nowa zabawa instagramowa - #WhatImDoingNow. No cóż, oglądałyśmy Hitch-a.
  • Tak, moje dziecko znowu je. Tym razem na miasto z ciotką poszła. No i widać kto mi dziecko rozpieszcza...
  • Ostatni dzień lata? Mam nadzieję że jeszcze nie...

A Wy jak spędziliście drugą połowę wakacji?


2 komentarze:

  1. Faaajny ten Wasz sierpień. Ja z Instagramem jestem w tyle, nie posiadam smartfona, to tam nie zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas na powtórkę shoppingu, muszę uzupełnić braki w szafie po ostatnich porządkach :D

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

@mommy_and_mrs.l



Wszystkie zdjęcia są wyłącznie moją własnością i są objęte pełnymi prawami autorskimi. Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej wykorzystanie, powielanie, modyfikowanie lub ich zmienianie w jakikolwiek inny sposób w celu rozpowszechniania jest niezgodne z prawem. Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170