Dżinsowa koszula


Uwielbiam koszule. Różne rodzaje. Ale najbardziej chyba dżinsowe i w kratę.
Lidia wygląda w nich prze-świetnie.

Na taką koszulę polowałam już jakiś czas temu w Zarze, ale oczywiście zanim się zebrałam - została wykupiona. Dlatego bardzo się ucieszyłam kiedy w nowej kolekcji znów się pojawiła.
To zdecydowanie mój ulubiony element w garderobie Lidii.
Na blogu na pewno pojawi się nie raz, jako że już mam w głowie kilka hmm... "stylizacji".

Połączenie z leginsami w drobne niebieskie kwiatki wypatrzyłam w sklepie stacjonarnym, co prawda do innej koszuli, ale też niebieskiej.
Brakowało tylko czegoś na głowę. Zbiegiem okoliczności trafiłam na Allegro na bandamkę w takie same kwiatki jak spodenki.
Efekt poniżej.









































Lidia:

t-shirt, koszula, leginsy - Zara
opaska - bandamka - Allegro
buty - Adidas

7 komentarzy:

INSTAGRAM

@mommy_and_mrs.l



Wszystkie zdjęcia są wyłącznie moją własnością i są objęte pełnymi prawami autorskimi. Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej wykorzystanie, powielanie, modyfikowanie lub ich zmienianie w jakikolwiek inny sposób w celu rozpowszechniania jest niezgodne z prawem. Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170