7 prezentów na Dzień Babci i Dziadka


Powoli zbliża się Dzień Babci i Dziadka, rozmyślacie więc już pewnie, co im podarować. Dla mnie nie jest to wcale taką prostą sprawą. Tak jak dla męża, czy córki wybór prezentu przychodzi mi z dużą łatwością, przez to, że jesteśmy ze sobą na co dzień i wyłapuję wszystko, co mówią, zapisując sobie gdzieś w głowie, tak z dziadkami nie spędzamy zbyt wiele czasu z powodu odległości, jaka nas dzieli. W związku z tym jest to dość dużym wyzwaniem. Ale nie martwcie się, mam kilka pomysłów i właśnie dzisiaj się nimi z Wami podzielę.

1. Fotoksiążka
Dziadkowie uwielbiają wspomnienia, więc taka książka, w której je zatrzymujecie, może być wspaniałym prezentem. Czy to będą wspólne zdjęcia dziadków, zdjęcia rodzinne, czy zdjęcia samych wnuków (nie wiem, jak u Was, ale nas non stop proszą o zdjęcia małej!) - to już Wasza decyzja. Jestem jednak pewna, że cokolwiek wybierzecie, dziadkowie będą zachwyceni - babcia Lidii była, gdy otrzymała swoją.
My od dłuższego już czasu zawsze wybieramy Printu i uwielbiamy ich fotoksiążki. Na stronie znajdziecie też gotowe szablony dla Babci i Dziadka, wystarczy więc już tylko wybrać zdjęcia.
A żeby było wspanialej mam dla Was zniżkę 44 % na dowolną fotoksiążkę! Łapcie kod.

www.printu.pl







2. Fotokalendarz
Kalendarz przyda się zawsze, a ten ze zdjęciami na przykład wnucząt będzie dodatkowo cieszył. Takie personalizowane fotokalendarze znajdziecie w wielu miejscach, na przykład tu.

www.personalizowane.pl

3. Magnesy ze zdjęciami
Kolejny personalizowany prezent, który nawet sama sobie z chęcią sprawię. Magnesy możecie stworzyć ze zdjęć z Waszego Facebook-a, Instagrama, czy bezpośrednio z komputera. Zamówicie je na przykład tutaj.

www.socialdruk.pl

4. Kubki
To uniwersalne prezenty, bo któż nie używa kubków? Ja bardzo lubię przeróżne ich rodzaje. Bardzo fajne są te specjalnie dedykowane Babci i Dziadkowi albo dodatkowo personalizowane ich imionami. Poniższe kubki kupicie tu i tu.

www.spodlady.com

5. Koszulki
Zazwyczaj kojarzą mi się trochę tandetnie z wulgarnymi koszulkami sprzedawanymi nad morzem, ale kiedy zobaczyłam te od koszulove, od razu zakochałam się w nich. Na twarzy nie jednego Dziadka czy Babci wywołają uśmiech.

www.koszulove.com

6. Etui na okulary
Większość Babci i Dziadków posiada nie jedną parę okularów. Pomóżmy im więc je stylowo przechowywać w podobnych etui. Szukajcie ich tu.

http://pl.dawanda.com/shop/HellMouse666

7. Czekoladowy telegram
Często kupujemy na różne okazje czekoladki. A może by tak pójść o krok dalej i podarować spersonalizowane czekoladki?

www.czekoladowytelegram.pl

Mam nadzieję, że trochę Wam pomogłam. A może już się na coś zdecydowaliście, albo nawet kupiliście? Dajcie znać w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

INSTAGRAM

@mommy_and_mrs.l



Wszystkie zdjęcia są wyłącznie moją własnością i są objęte pełnymi prawami autorskimi. Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej wykorzystanie, powielanie, modyfikowanie lub ich zmienianie w jakikolwiek inny sposób w celu rozpowszechniania jest niezgodne z prawem. Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170