Świąteczne etykiety na prezenty do wydrukowania


Święta za pasem. Pewnie tak jak ja, dopinacie już prezentowe sprawy na ostatni guzik. Dzisiaj mam dla Was coś, co ułatwi Wam pakowanie i podpisywanie podarunków dla bliskich. Stworzyłam specjalnie dla Was zestaw 5 świątecznych etykiet - Mikołaja, bałwanka, renifera, niedźwiadka i pingwina. Tym razem postawiłam na bardzo słodkie wzory, które na pewno spodobają się obdarowywanym przez Was dzieciom.

W pliku, który zaraz pobierzecie, znajdziecie osobno każdy rodzaj zawieszek, ale też wszystkie razem, tak, żebyście mogli wybrać sobie, który wzór najbardziej Wam odpowiada. Przygotowane są już do wydruku w formacie A4, więc nie musicie nic kombinować, tylko puszczacie do druku. Proponuję jednak wydrukowanie ich na twardszym papierze, choćby z bloku technicznego. Otwory możecie wycinać na różne sposoby. Na przykład dziurkaczem, nożyczkami (lekko złożyć na pół w miejscu, gdzie ma być dziurka i wyciąć półokrąg), lub igłą (przebić igłą środek kółka i poszerzać dziurkę robiąc igłą kółeczka).


 


Mam nadzieję, że etykiety Wam się podobają i zagoszczą na Waszych prezentach. Jak zawsze możecie się chwalić Waszymi prezentami przyozdobionymi nimi poniżej w komentarzach albo na Instagramie / Facebooku oznaczając nas na zdjęciu. Z chęcią zobaczę etykiety "w akcji".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

INSTAGRAM

@mommy_and_mrs.l



Wszystkie zdjęcia są wyłącznie moją własnością i są objęte pełnymi prawami autorskimi. Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej wykorzystanie, powielanie, modyfikowanie lub ich zmienianie w jakikolwiek inny sposób w celu rozpowszechniania jest niezgodne z prawem. Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170