A gdyby Mikołaj odpowiedział na Wasz list? - KONKURS z Elfi (zakończony)


Pamiętam jak dzisiaj chłód szyby, do której przyklejony był mój nos. Pamiętam ciemność za oknem i niebo usłane gwiazdami, na którym próbowałam Go wypatrzyć. Bo wiedziałam, że On gdzieś tam jest, sunie w swoich saniach, ciągniętych przez dziewięć latających reniferów. Wyobrażałam sobie, jak wygląda tak naprawdę, nie na obrazkach, które spotykałam w książkach, czy na kartkach świątecznych. Pamiętam to podekscytowanie i poddenerwowanie. Czy tym razem uda mi się Go zobaczyć? Czy nie zapomni o mnie? I czy przyniesie mi to, o co prosiłam.

Teraz przeżywam to po raz kolejny z moją córką.
Wiara w Mikołaja jest piękna i wiem, że chcę ja pielęgnować w mojej córce tak długo, jak tylko będę mogła. Dlatego usiadłyśmy razem i stworzyłyśmy jej list do Świętego. Piękna jest ta ufność dziecka, które wierzy, że taki ktoś istnieje mimo tego, że nigdy go na żywo nie zobaczyło, nie dotknęło, nie porozmawiało z nim. Znów nadchodzi ten czas, kiedy będziemy przygotowywać ciasteczka dla Mikołaja, udawać, że śpimy, otwierając odrobinę jedno oko, żeby podejrzeć, czy czasem nie skrada się po domu pan w czerwonym płaszczu. Znów będziemy wypatrywać go przez okno i głośno krzyczeć z podekscytowania, kiedy wyda nam się, że dostrzegłyśmy jakiś ruch za drzewami i że może to On!

A gdyby tak...
Mikołaj odpowiedział na napisany do niego list?


Gdyby Twoje dziecko wyjęło ze skrzynki zaadresowaną do siebie kopertę od samego Świętego Mikołaja. Słyszysz to? Ten krzyk podekscytowania. Widzisz już te rozszerzone z niedowierzania oczy?
Ale pójdźmy jeszcze dalej! Bo Mikołaj może już nie tylko wysyłać papierowe listy, ale nagrywa spersonalizowane wideo! Wideo, w którym daje się bliżej poznać, zaprasza do swojego domu i fabryki zabawek i sprawdza, czy Twój maluch jest wpisany na listę grzecznych dzieci.

Kiedy trafiłam na stronę Elfi i po raz pierwszy obejrzałam przykładowe wideo, byłam zachwycona. I jestem do tej pory! Od razu wiedziałam, że Lidia po prostu musi to mieć. Po stworzeniu listu i obejrzeniu gotowego wideo (jeszcze tego samego dnia, w którym je zamówiłam!) popłakałam się ze wzruszenia. Wiem, że będzie to wspaniała niespodzianka i pamiątka dla Lidii. Takie rzeczy są bezcenne!

Jak stworzyć list od Mikołaja?


Bardzo łatwo! Wchodzimy na stronę www.listymikolaja.pl i klikamy "Utwórz list". Do wyboru jest kilka opcji - dla dziewczynki, dla chłopca, dla nastolatka, czy dla dorosłych. Oprócz tego w każdej z tych kategorii mamy do wyboru kolejne opcje, czyli treść listu, w której Mikołaj opowiada trochę o swoim życiu na Biegunie Północnym. Po wyborze treści wpisujemy imię dziecka, kilka słów od siebie (opcjonalnie) i przechodzimy dalej. Dokonujemy ostatniego wyboru między listem Standard (tylko list) i Gold. List Gold to taki list premium w błyszczącej czerwonej kopercie, do którego dodatkowo dostajemy Dyplom Grzecznego Dziecka, pocztówkę od Elfiego i naklejkę "Stop, Mikołaju czekamy". Wpisujemy dane do wysyłki (listy są wysyłane również w świat, w końcu Mikołaj dotrze do każdego dziecka) i zamawiamy.



Pora na wideo.
Przed przystąpieniem do tworzenia wideo, musimy przygotować kilka rzeczy, które będą nam potrzebne: 2 różne zdjęcia dziecka (lub dzieci razem), zdjęcie listu dziecka do Mikołaja, lub wymarzonego prezentu, zdjęcie bliskiej osoby lub osób (np. rodziców), zdjęcie miejsca, w którym mieszkacie (dom, pokój dziecka - opcjonalnie). Tym razem, analogicznie, klikamy "Utwórz wideo". Do wyboru jest wideo dla jednego dziecka, jak i dla rodzeństwa (max. 3 dzieci). Następnie wybieramy płeć dziecka, imię, wiek, kraj zamieszkania, zalecenie Mikołaja i uwagę o dziecku. Na koniec dodajemy wybrane zdjęcia. Jeśli nie macie zdjęcia bliskiej osoby, prezentu, lub miejsca zamieszkania wpisujecie tekst. Teraz wystarczy złożyć zamówienie i jeśli posiadacie wpisać kod rabatowy. I to wszystko, czekamy na swoje wideo - otrzymamy wiadomość mailową, zawierającą link do obejrzenia filmu i pobrania go na dysk.









Cały proces zajmuje dosłownie kilka minut, a pamiątka zostaje na lata!

Chcesz zobaczyć nasz film?
Pomyślałam, że się nim z Wam podzielę. Lidia zobaczy go dopiero w Wigilię, ale Wy możecie już teraz! Tylko ćsiiiii... Nic jej nie mówcie, bo to ma być niespodzianka.


A na koniec niespodzianka dla Was!
KONKURS!


Możecie wygrać spersonalizowane wideo dla Waszych dzieci. Wystarczy, że w komentarzu napiszecie:

JAK SIĘ PRZYGOTOWUJECIE DO ŚWIĄT RAZEM Z DZIEĆMI. 

Możecie również dodawać zdjęcia Waszych świątecznych przygotowań.
Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcecie udostępnić ten post, żeby jeszcze więcej rodziców dowiedziało się o tak wspaniałej sprawie, jak spersonalizowane listy od Mikołaja.

Konkurs trwa od 30 listopada do 5 grudnia 2016 do 23:59.
Wyniki ogłosimy w Mikołajki - 6 grudnia.

Spersonalizowane wideo od Świętego Mikołaja otrzymają 3 osoby.

Czekamy na Wasze zgłoszenia!

_________________________________________________________________________________

WYNIKI!

Dziękuje Wszystkim za udział w konkursie oraz kreatywne zgłoszenia. Niestety zwycięzców może być tylko trzech. A więc bez zbędnego gadania oto oni:

- świętalmy

- Monika Kowalska

- Alicja Lange

Gratuluję i proszę o kontakt na adres mailowy: dziewczynkazguzikiem@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

INSTAGRAM

@mommy_and_mrs.l



Wszystkie zdjęcia są wyłącznie moją własnością i są objęte pełnymi prawami autorskimi. Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej wykorzystanie, powielanie, modyfikowanie lub ich zmienianie w jakikolwiek inny sposób w celu rozpowszechniania jest niezgodne z prawem. Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170